Persbericht; KinderRijk Aquarius ‘zet iets moois op tafel’ voor Orange Babies

Kleinschalig kinderdagverblijf KinderRijk Aquarius opende op vrijdag 11 mei jl. s’ avonds haar deuren. In hun eigen kinderdagverblijf aan de Monnikstraat in Sneek organiseerden zij het Dinner of Hope, een nieuw initiatief van Orange Babies voor de kinderen van hun klanten. Dat het initiatief van KinderRijk Aquarius een succes is geworden blijkt wel uit het enorme enthousiasme van de 10 gasten.

Toen de Stichting Orange Babies alle Nederlanders opriep om thuis een diner te organiseren en zo geld in te zamelen voor Orange Babies kwam Monique de Wind, eigenaar van kinderdagverblijf KinderRijk Aquarius, direct in actie.

Onder het motto ‘zet iets moois op tafel’ wil Orange Babies zwangere vrouwen met hiv, hun baby’s en kinderen in Afrika helpen. Een mooi doel waar Monique zich mee verwant voelt.

Monique en haar man Harmen nodigden de kinderen uit voor een speciaal kinderdiner, bestaande uit kippensoep, gehaktballetjes in tomatensaus met zelfgemaakte patat en fruitspiesjes met chocoladesaus. Dit bleek ‘letterlijk’ goed in de smaak te vallen! Geen wonder, want de eigenaresse van KinderRijk Aquarius werkte in het verleden in de horeca, dus succes gegarandeerd. De kinderen smulden ervan en genoten van een heerlijk diner met heel veel blije gezichten.
Na afloop van het diner werd aan de ouders een donatie gevraagd.

In totaal heeft KinderRijk Aquarius € 107,50 opgehaald en dat is geheel gedoneerd aan Orange Babies. Een mooi initiatief met een mooi eindresultaat.

Meer informatie over Orange Babies kunt u vinden op www.orangebabies.com.

Meer informatie over ‘Dinner of Hope’ kunt u vinden op www.dinnerofhope.nl.

Posted in Uncategorized